Potverdomme warm hier! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu Potverdomme warm hier! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

Potverdomme warm hier!

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen,

Ja ik ben er weer van tussen. Zondagochtend vertrok ik om 8 uur ’s ochtends van huis richting het mooie en vooral warme curacao. De vroegte was minder aangezien ik nog een officieel afscheidsavondje ingepland had en dat iets later werd dan verwacht. Was wel heel gezellig mensen!!!Bedankt nog. Als jullie de foto’s willen zien..kijk dan op www.spaindra.mijnalbums.nl

Goed, na tien uur vliegen met een tussenstop in St. Maarten en een vrij fors gestalte naast me, wat toch minstens 10 cm van mn stoel innam, was ik het redelijk zat. Daarnaast ging ik zondagochtend al weg met flinke keelpijn en rugpijn en was ik gigantisch verkouden. Nog steeds ben ik grieperig, maarja trekt vast bij.

Eenmaal op Hato om 18.15 (NLse tijd 00.15) stonden Ciska Bouman en Nico Ruder (van het stagebemiddelingsbureau) me al op te wachten. Gelukkig, want ik kan hier niet bellen met mn mobiel. Heel vaag! Gebeld worden is wel mogelijk :S:S. Zij brachten me naar het appartement, alleen er was niemand. Wij proberen de beheerder te bereiken, na tien minuten dan eindelijk gelukt. Vervolgens kwam ze half uur later aansjeezen. Ze had doorgekregen dat ik de 15de pas zou komen. Dat is wel vrij handig als ik de 13de al voor de deur sta. Het appartement was dus ook niet schoon e.d. Maarja niet erg. Half tien was dan eindelijk alles afgerond en kon ik ff liggen.

Het appartement is wel heel mooi. Dus Milou en Simone dat is echt goed voor elkaar allemaal. Lekker airco in slaapkamer. Dat heb je dus echt nodig hier, anders rot je uit je bed. Trouwens de beheerder dacht ook dat jullie al mee waren. Helemaal verbaast dat ik nog alleen was haha.

Rond 22.00 uur kwam mijn collega met haar vriend even langs om kennis te maken. Ze wonen in hetzelfde app.complex (heel toevallig) Leuke lui. We hebben nog tot 1.00 uur (NLse tijd 7.00 uur!!!!!!) gezellig gepraat en wat gedronken. Ik was dus wel aardig kapot op een gegeven moment en daarnaast had ik gigantische honger dus gewoon (geen trek, gewoon snoeihard uithongeren hiero) Ik kwam namelijk op zondag aan en dan zijn de supermarkten dicht. Goed na 24 uur wakker te zijn geweest, heb ik dan ook wel vrij goed geslapen. Wel was ik al half 9 wakker ongeveer. Om 10 uur ’s ochtends ben ik met Natalie en Jos meegegaan naar het werk. Dat is een beach resort beetje richting het noorden van curacao. Ik hoefde deze dag nog niet te werken dus ben ff op internet geweest en heb nog ff op het strand gelegen met Jos en heb ook nog gesnorkeld. Potverdomme wat mooi hier. Alleen had ik nog steeds geen boodschappen haha. Dus ik leefde al een avond en dag op brood en water letterlijk. Heerlijk!!

Ik heb nog paar foto’s van het het strand bij het beach resort gemaakt..echt te mooi..kijk maar op www.spaindra.mijnalbums.nl

Het werk is trouwens echt te relax. Zit alleen met Natalie op kantoor (wat gewoon een vakantiehuisje is met bed en badkamer enzo haha). Totaal geen controle enzo dus. Je mag ook zelf weten hoe laat je komt, als je maar zo’n beetje 8 uur per dag werkt:D. Daarnaast zijn de werkzaamheden leuk. Gewoon werken aan projecten, beetje duiken, les geven, op de radio dom lullen etc etc. Wel kicken.

Dit was het wel zo’n beetje. Morgen begin ik met werken (15de) dus ik ga maar eens vroeg slapen. Moet er 7 uur uit.

Gaat alles goed met jullie in Nederland? Ik hoor dat het op zijn zachts gezegd gewoon schijtweer is?! (hier boven de 30 graden:P)

Goed ik hoor het wel van jullie. Bedankt voor alle smsjes die jullie me al gestuurd hebben!Lief!

Een ding nog, dit verhaal had ik gisteren ff op mn laptop getypt. Vandaag mn eerste dag werk. Klinkt leuk allemaal, maar wat ik eigenlijk ff wil delen. ER VIEL VERDOMME GEWOON EEN MAAD OP MN BROOD UIT HET PAK HAGELSLAG WAT IK GISTEREN IN DE SUPERMARKT HEB GEKOCHT!!!gatverdamme!!ik vind het echt te ranzig voor woorden. Ik heb zwart-witte hagelslag, dus ik dacht eerst die witte korrel ziet er een beetje vies verkleurd uit, kijk ik goed is het gewoon maad. Ik dacht ga jij maar ff met je vuile ongewassen hoofd van mn overheerlijke broodje hagelslag. BAH de brutaliteit gewoon!!!

Verder alles goed:) en...zal snel ook ff foto’s van mn appartement maken en op site zetten.

Dikke Kus San

  • 15 Augustus 2006 - 20:39

    Ugurtje:

    SANN IK KLIKTE PER ONGELUK OP EEN VERKEERDE LINK, WAARDOOR IK UIT DE MAILINGLIJST BEN GEHAALD..

    PUT ME IN!!! PLEASE!!

  • 15 Augustus 2006 - 20:42

    San:

    u'r back in:D

    X

  • 16 Augustus 2006 - 06:45

    Edith:

    Hejj san zo te lezen ga je een toffe tijd tegemoet! heel veel plezier!!!

  • 16 Augustus 2006 - 09:45

    Jeroen Van Saxion:

    Wauw, als ik dit allemaal al lees ben ik jaloers op je alleen al vanwege het weer daar haha. Heel veel fun de komende tijd....

    Greetz X Jeroen

  • 16 Augustus 2006 - 09:56

    Danielle:

    Hey meisje!
    Heel veel plezier daar, ben benieuwd naar al je avonturen en zo te horen gaat dat wel goedkomen. Dat met die made: typisch antilliaans, anastasia en ik hebben ook regelmatig ranzige dingen ontdekt in de supermarkt ghehehe!;-)

    Groetjes Danielle

  • 16 Augustus 2006 - 10:37

    Menno Van Aalst:

    oeeeeeeeeeeeeeeee nog ff en dan gaan we samen genieten van de warmte en van de cocktails etc etc.....

    ennuh maden? IEWL....das geen leuk vooruitzicht...maarja ik eet ook geen hagelslag...so no problem

  • 16 Augustus 2006 - 12:24

    Nienja:

    hee san, klinkt goed allemaal! maar ik hoorde van je moeder dat je ook een huistelefoon hebt voor als we je willen bellen?? maar geniet ervan en ik word al helmaal jaloers van je verhalen. maar die maat in de hagelslag gaat idd i.t.v. liefs Nina

  • 16 Augustus 2006 - 15:05

    Merith:

    HEEYYYY!
    Klink goed allemaal zeg!WOW!!! (behalve die maad dan..) Ik kan niet wachten om er ook heen te gaan, nog maar 3 weekenden. Ik probeer je wel te bereiken als ik er ben. (als ik dan ook niet kan bellen dan sms ik wel!) TOT SNEL!! :D XX jes merith

  • 16 Augustus 2006 - 15:09

    Merith:

    OOOOhh, en nu zie ik je foto's pas!! RELAXX hahahaha

  • 16 Augustus 2006 - 16:43

    Marieke:

    hey san!!

    Ziet er allemaal leuk uit. Heel veel plezier daar!!!
    Kuss

  • 16 Augustus 2006 - 17:33

    Nienke:

    Hey San, Wat leuk je belevenissen zo te volgen via het net!Zo te lezen ga jij een heel jaar wel rondkomen, heel veel plezier en geniet ervan!

  • 16 Augustus 2006 - 18:17

    Iris:

    Hee San,
    Jammer dat ik je helemaal niet meer heb gezien/gesproken! Maar ik wens je een hele toffe tijd toe, en ik zal met veel plezier je verhalen lezen..:)

    Dikke Kus

  • 16 Augustus 2006 - 19:33

    Marc IJ.:

    Het ziet er paradijselijk uit. Om jaloers van te worden. Veel succes en plezier de komende maanden, maar dat gaat denk ik wel goed komen. Groetjes

  • 17 Augustus 2006 - 09:59

    Sven:

    Hoi Sandra,

    Bedankt voor de kaart. Ik hoop dat je veel plezier hebt daar.

    Groetjes Sven.

  • 17 Augustus 2006 - 11:18

    Lynn:

    hoi sandra
    brootje met hagelslag
    nog wel veder opge geten
    groetjes lynn
    nog veel plezier

  • 17 Augustus 2006 - 18:34

    Simone:

    Heey Sandra,coole foto's!!!nog 1 weekje en dan komen we je gezelschap houden in ons mooie appartementje!!heb er echt zin in!!!! daaaaaag tot snel!!

  • 19 Augustus 2006 - 07:33

    Jack:

    Klinkt super relaxed allemaal san. Smsen zal voortaan per 1 gaan, dat is wat handiger ontvangen dus?! Maar nogmaals bedankt voor je cd. Werkse daar nog en lot's of fun. sterkte met de maadjes..
    Kussen Leon

  • 19 Augustus 2006 - 10:30

    Marco:

    Ey San, ik heb ff de foto's bekeken. Dat ziet er potverdomme niet verkeerd uit! Je kunt het slechter treffen! Heeeeeel misschien kom ik nog wel "ff" langs, als ik die foto's bekijk begint het wel erg te kriebelen!! xx

  • 22 Augustus 2006 - 17:36

    San:

    Thanx voor alle berichten..lief!!

    Marco je moet zeker ff met Corien komen als je goedkoop ticket kan vinden...mooi hier man!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2007

Over & Uit

04 Januari 2007

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

08 December 2006

Ik leef nog!

20 Oktober 2006

Huishoudelijke mededelingen!

03 Oktober 2006

POCO POCO en dergelijke
Sandra

Hoi ik ben het; Sandra Scholten zelf! XXX

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 922
Totaal aantal bezoekers 54915

Voorgaande reizen:

25 Juni 2011 - 10 September 2011

Azië 2011

16 Maart 2009 - 26 Juli 2009

Kaapstad

15 September 2008 - 15 Oktober 2008

Playa del Carmen

25 Mei 2008 - 28 Augustus 2008

Albufeira

30 November 2007 - 08 April 2008

Gerlos

18 September 2007 - 18 Oktober 2007

Berlijn

15 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Curacao

23 Augustus 2005 - 25 Januari 2006

Mallorca

Landen bezocht: