POCO POCO en dergelijke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu POCO POCO en dergelijke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

POCO POCO en dergelijke

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Ja wat POCO POCO? denk ik altijd op de fitness!!!Het is meer van het mas rapido daar bij haar….We krijgen elke dinsdag en donderdag body sculpt van een Spaanse vrouw…mijn god….ACUTE SPIERRRRRRPIJN en lang ook nog..Heb gewoon een paar dagen met kromme armen rondgelopen, omdat ik mn armen niet kon strekken vanwege echt te pijnlijke spierpijn. Als ik probeerde te strekken, had ik echt het gevoel dat ik mijn spieren uitscheurde!!Verre van fijn dus! Maaaaaaar 1 voordeel, als wij (doe samen met Milou en Simone) niet ge-body-sculpt terugkomen eind januari, dan weet ik het ff totaal niet meer.

Genoeg over fitness. Laatst zijn Menno, Milou, Simone en ik naar de struisvogelfarm op het eiland geweest…lacheeeeeeeeeeeeeen!!Maffe beesten. Heb echt toffe filmpjes gemaakt, helaas kan ik die niet laten zien, er zijn wel foto’s van, zie http://spaindra.mijnalbums.nl ! Ze stinken echt hard trouwens! Je kon er ook nog op rijden, maar ik wil die stinkerds nog niet met mn pink aanraken! De gids vertelde dat hun hersenen zo groot zijn als een pinda..whaha!!Ze snappen er dus allemaal de ballen niet wat van. Ze eten de omheining op en hun eigen uitwerpselen…mwah…toch niet geheel van het slimme soort. Ook eten ze zo’n 2 kilo stenen per dag haha..ze kunnen daarentegen wel een half uur lang 80 km per uur lopen…dat vind ik wel knap, maar ook een reden om maar eventjes niet plaats te nemen op die berg vieze veren om een ontspannen ritje te maken.

Verder niets nieuws als ik vertel dat ik ook nog wel eens uitga.Minder dan drie keer per week doe ik het al niet meer voor. Ik heb wel een limiet van 5 x tot nu toe. Levert wel lachen foto’s op altijd weer, want ja die camera sleep ik overal mee naartoe.
Maar daar heb ik wel een punt te pakken..Ik weet niet of ik die camera nog wel zo vaak ga meenemen, want afgelopen vrijdag na het uitgaan bij Tu Tu met Simon, Milou en Merith komen we thuis en er loopt een man langs. Hij zegt gewoon Bon Nochi..wij dus ook..hij wilde doorlopen, maar toen zag hij mn tas en stopte hij. Hij vroeg om sigaretten, maar ik zei dat we die niet hadden. Toen trok hij een mes en zei GEEF ME DIE TAS (2x). My god ik was in ene helemaal verstijfd en kon niets meer. Merith stampte gelukkig op de grond en duwde me tegen het hek van ons huis, daardoor gingen de honden van de buren blaffen en waarschijnlijk is hij daardoor weggerend. Ik was echt bang en die avond wilden we ook allemaal heel graag meteen verhuizen en alles maakte ons bang. 1 geluid en we lagen ondersteboven! Goed gelukkig is het allemaal weer wat weggezakt en ben ik blij dat er niemand gestoken is ofzo en dat we onze tas nog hebben, want daar zaten twee fotocamera’s, een telefoon, 500 gulden van ons allen samen en 4 pinpassen in. Minder fijn als dat gestolen was lijkt me zo. Nu neem ik natuurlijk nooit meer waardevolle spullen mee als ik wegga.

Wel heb ik op het moment nog een ander probleem. Diezelfde dag, maar dan ’s middags, probeerde ik te pinnen. Eigenlijk een best groot bedrag. Dat doe ik dus ook nooit meer. Want het bedrag is helemaal afgeschreven van mijn rekening terwijl het niet uit de automaat is gekomen. Kortom ik heb nog maarliefst 4 euro op mn bankrekening voor de gehele maand Oktober. Dat wordt dus wat moeilijk leven hier. Ik vind wel een oplossing. Ik ben samen met mn ouders en broer nu aan het regelen dat het teruggestort wordt, want het moet ergens te achterhalen zijn dat ik dat toch echt nooit ontvangen heb.

Naast deze kutsituaties (op zn zachts gezegd) heb ik het verder nog vet leuk. Ik probeer er maar zo min mogelijk van aan te trekken en lekker verder te gaan. Zo hebben we afgelopen weekend Kids for Coral gedaan (vanuit mijn werk)…beetje kinderen leren snorkelen. Lachen dus. Ik bedoel er zijn vervelendere baantjes.
Verder is er nog een plan om over vier weken met een grote groep naar Klein Curacao te gaan. Ook gaan er dan een paar duikers mee, dus het lijkt me niet geheel vervelend om nog 2 duiken ofzo te maken. Merith jou heb ik er nog niet over gesproken, maar je begrijpt dat het plan is dat jij ook even gezellig aansluit!Je huisgenoten erbij is ook gezellig..Gooi het even in de groep. Er zijn nu ongeveer zo’n tien die mee willen.

Dit zijn wel weer zo’n beetje de belangrijkste/interessantste/raarse dingen die ik heb meegemaakt.

Als er iemand in NL nog heerlijk bedreigd is de afgelopen dagen, dan hoor ik dat graag.
Grapje..hoe is het daar..hoor dat het shitweer wederom toegeslagen is?! Sterkte!

Besos Sandra!!

  • 04 Oktober 2006 - 05:06

    Danielle:

    Hey San!
    Zo te horen nog steeds spannende verhalen vanuit Cur :)
    Hier in NL idd al kutweer :( Dat van die pinautomaat was in sint maarten hetzelfde en ze storten het geld wel terug, maar je weet het he, alles op zn tijd :( Is wel eng als je opeens wordt geconfronteerd met zo'n idioot die je voor een gulden nog zou neersteken bij wijze en ik kan me voorstellen dat je de schrik echt te pakken had, maar laat je niet kennen he! Gewoon dubbelvoorzichtig met waardevolle spullen en over die pinpasjes, je kunt er beter maar 1 meenemen en dan evt. geld van elkaar lenen. Mocht ie gestolen worden dan heb je tenminste backup. Maar dat gaat vast allemaal goed komen. En met die workout sessies van jullie neem ik aan dat die mannetjes daar dalijk toch niks meer durven te ondernemen tegen jullie LOL.
    Hey meisje geniet nog maar van het heerlijke eiland want als je terug bent in NL weet je binnen no-time waar er hier een tekort aan is ;-)

    Groetjes Daan

  • 04 Oktober 2006 - 07:42

    Anastasia:

    Hey San...wat een verhalen! Kom mij idd ook wel bekend voor allemaal.
    Op St.Maarten was mijn tas ook bijna gestolen. Daantje en ik gingen uit en toen we al terug naar huis wilden en richting onze auto liepen, werd er keihard aan me tas getrokken! Same shit...alles zat in me tas! Ik dacht echt hell fucking no dat je met me tas wegloopt! Dus ik die tas keihard vasthouden, toen rende die debiel weg! Ik liep echt 2 weken lang met een gekraste, blauwe, rooie en groene arm! Dat ej nu nog bang bent gaat snel over hoor! Trek je dr niets van aan die mensen heb je hier ook!
    Ik zal zeggen geniet van het eiland en lekker leven daar! Tot horens!!!
    Kus...

  • 04 Oktober 2006 - 14:27

    Milou:

    Sandra je laat toch niet altijd dat hek zo lang open staan he? kom nou haha.. Muy Bien Chica! ook weer zoiets wat in mn hoofd blijft hangen.. Wat staat er voor vanavond op de planning? Mijn boodschappenlijst nog gevonden ;)Werk zeee kuss

  • 04 Oktober 2006 - 14:42

    San:

    Ja lieve berichten!!THanx voor tips, want ik maak me nog altijd redelijk zorgen dat ik de gehele maand oktober geen geld heb en dat het sowieso niet terug wordt gestort..haha Anastasia ik moest echt lachen om je zin: hello fuckin no dat je met mn tas wegloopt haha!Idd aanpakken die engerds!!

    Milou ik heb je boodschappenlijst niet gezien..hoop dat Simone het meegenomen heeft..mail me anders wat je wilt, dan haal ik het straks!

    X San

  • 04 Oktober 2006 - 16:30

    Eva:

    Hey Sannie, wat een week had jij zeg. Jezus, ik schrok toen ik dat las. Ik ga proberen zo'n alarm te kopen dat KEIhard afgaat als je de pin eruit trekt want mijn wijk hier is ook niet helemaal pluis... moeten jullie ook maar doen. Hier is verder alles ook erg leuk, heb vanavond Spaanse les (heb een test gedaan waarna mijn leraar concludeerde dat ik moest beginnen bij de 'absulute beginners' absolute moest hij er ook echt bij zeggen he, nadat ik had verteld Spaanse les te hebben gehad). Maar beter, lekker simpel. Verder heb ik lessen (voorbereiding op scriptie) waarbij vergeleken het moeilijkste van Saxion was om wakker te blijven tijdens de les ;) maar dat moet ook wel goed komen. Spreek je snel.
    Stay safe & have fun!
    Liefs Eva
    xoxoxox

  • 05 Oktober 2006 - 16:12

    Iris:

    Hee sannie, wat eng allemaal zeg. Gelukkig heb je je spullen nog.Hopelijk gebeuren er niet meer van die enge dingen.Hier in NL is het KUTweer. De winter is duidelijk begonnen, blegh. Nou have fun and take care!Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2007

Over & Uit

04 Januari 2007

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

08 December 2006

Ik leef nog!

20 Oktober 2006

Huishoudelijke mededelingen!

03 Oktober 2006

POCO POCO en dergelijke
Sandra

Hoi ik ben het; Sandra Scholten zelf! XXX

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 54940

Voorgaande reizen:

25 Juni 2011 - 10 September 2011

Azië 2011

16 Maart 2009 - 26 Juli 2009

Kaapstad

15 September 2008 - 15 Oktober 2008

Playa del Carmen

25 Mei 2008 - 28 Augustus 2008

Albufeira

30 November 2007 - 08 April 2008

Gerlos

18 September 2007 - 18 Oktober 2007

Berlijn

15 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Curacao

23 Augustus 2005 - 25 Januari 2006

Mallorca

Landen bezocht: