Ik leef nog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

08 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Hier weer eens een berichtje vanuit Curacao. Zoals jullie wel weten ben ik alweer een tijdje op Curacao..

In NL heb ik een mooie tijd gehad..Alhoewel..ben wel 2 weken zwaar ziek geweest. Kreeg van de dokter te horen dat ik Angina had…is fijn!!Gepaard met koorts, kiespijn,rugpijn, oorpijn en hoofdpijn was dat uiteraard 1 grote party! De rest van de tijd was mooi, met als hoogtepuntje een weekendje naar Center Parcs in Zandvoort met zn 8en!! Als eskimo in bodywarmer met bont (nep welteverstaan:)) en jas met bontkraag op mn hoofd ben ik de tijd wel doorgekomen. HET WAS MOOI!!! Janneke en Nienke ik moet jullie foto’s nog hebben:)!!!Potverdeurie hoe kom ik er nu aan??Ik heb zelf net een aantal foto’s op de fotosite gezet…http://spaindra.mijnablums.nl

Goed, daarna ben ik weer teruggegaan naar het altijd lekker warme Curacao. Het is toch echt wel heel relax hier. Afgelopen twee weken waren mijn ouders en ‘oom’ en tante hier. Zij zijn woensdagavond zwaar bruin teruggekeerd naar NL..doe de regen even de groeten!! Vooral mijn moeder lijkt vanaf heden een gebronste baviaan. Zij heeft nogal wat uurtjes in de zon gebivakeerd!
Het was gezellig..bedankt voor alle etentjes nogmaals. Heb met mn ouders en mn tante en ‘oom’ ook nog in Fort Nassau gegeten. Een vet mooi restaurant op een berg..Potje mooi uitzicht en leuke sfeer. Foto’s komen nog! Moet nog krijgen van de family!

Met mn ouders heb ik geen tourtjes gemaakt, zij zijn vorig jaar ook al op het eiland geweest. Wel ben ik met mijn huisgenoot Milou en haar vriendin Suraya en haar broer Dennis nog naar Boca Tabla geweest. Dat was ook VET zeg! De zee beukt daar als een gestoorde zeekoe tegen de rotsen. Helaas komt het op de foto’s wat minder spectaculair over dan in het echt. Ook ben ik met hen meegeweest naar Dolphin Academy, waar Milou en Suraya met dolfijnen hebben gezwommen. Dennis en ik fungeerden als persoonlijke fotografen, zielig toekijkend vanaf de zijkant. We hebben met zn vieren ook nog gedoken. Dat was wel weer echt super mooi. Sinds het halen van mijn duikbrevet begin Sept. had ik niet meer gedoken. Ik zal het nu wel wat vaker gaan doen denk ik! Heb ook nog een zeepaardje gezien, dat was natuurlijk wel heel uniek!Met mijn vader met snorkelen nog een school inktvissen gezien, dat was ook heel bijzonder. Jammer dat ik geen foto’s onder water kan maken!!

Morgen komen Marco (mijn broer) en Corien (schone zus), daar kijk ik natuurlijk wel naar uit. Ik zal jullie alle hoeken van het eiland eens laten zien! Be prepared!

Verder hoop ik dat het lokale volk zich drie keer bedenkt voordat ze me lastigvallen, maar daar heb ik tot nu toe gelukkig geen problemen mee gehad. Het is weer super leuk hier. Waar ik trouwens echt niet tegen kon, was een super schattig hondje wat een paar dagen geleden naar me toe kwam, zoooo lief!!!Hij liep eerst heel zielig en mank, nadat ik hem 5 min. had geaaid, liep hij zo blij rond en me achterna tot aan het restaurant. Ik vond het echt erg. Ik zei nog tegen mn ouders dat als ik met eigen vervoer was geweest, ik hem zo had meegenomen, maarja ik zie ook wel in dat ik dan een groot probleem creeer voor mezelf en de hond als ik weer terugga naar NL, maar ik kan er gewoon niet tegen. Honden worden hier als hardnekkig vuil behandeld.

Goed dat was het wel weer..nieuw verhaal als mn broer en Corien weer weg zijn.

Kus San

  • 09 December 2006 - 09:59

    Dennis:

    Heey Sandra,

    Heb echt een super tijd gehad daaro!
    Boca Tabla was idd echt mooi om te zien. Kreeg spontaan zin om er een duik te gaan nemen ;)..

    Mja, nu zit ik weer in het koude klote NL en jij nog lekker warm op het strand enzo..

    Ik spreek je nog!!

    Kuss

  • 11 December 2006 - 09:09

    Anastasia:

    Hey meid...weer lekker terug op het warm eiland? Wees blij hier begint het echt koud te worden! Super mooie foto's...oow wat mis ik Caribbean toch erg :(
    Geniet daar en veel succes met stage! Kus

  • 11 December 2006 - 18:10

    Ieriepierie:

    He wijfie, ik ben super blij voor je dat het nu goed gaat en dat je het naar je zin hebt!Jammer dat ik je weer niet gezien heb, maar ik denk aan je ;)

    Dikke kus!

  • 11 December 2006 - 23:43

    Corien/schone Zus:

    ben ook zeer benieuwd naar die verhalen.. ;)

    xxx

  • 12 December 2006 - 16:33

    Marjolein:

    Hej Sandra, gelukkig dat het nu weer goed gaat! Ik hoop dat het zo blijft, hoelang moet je nu nog? Ik ben nu in oostenrijk, weer wat anders dan Mallorca, brrr koud! Heel veel plezier en succes met stage, tot over een paar maand in de f&d ;) Kus Marjolein!

  • 12 December 2006 - 22:32

    Petra:

    Hey.

    Nou ben blij dat je het wel weer naar je zin hebt hier op Curacao!

    Oh en het gaat al weer beter met uitgaan :p, vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag en vanaaf weer, dus dat is wel weer goed he?!

    En binnenkort een keertje samen duiken he?!

    Ayo
    xxx

  • 19 December 2006 - 10:07

    Corien:

    We zijn weer veilig thuis gekomen,het liefst zou ik gelijk weer terug gaan! Het is echt superleuk daar!Zoveel leuke dingen gedaan, echt een goede reisgids ben je, san!!Was echt heel leuk, heel erg bedankt en heel veel plezier nog daar, maar ik weet zeker dat dat geen probleem wordt!!
    doe de groeten aan milou en simone van mij en vast ook van marco!!
    kus corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2007

Over & Uit

04 Januari 2007

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

08 December 2006

Ik leef nog!

20 Oktober 2006

Huishoudelijke mededelingen!

03 Oktober 2006

POCO POCO en dergelijke
Sandra

Hoi ik ben het; Sandra Scholten zelf! XXX

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 54936

Voorgaande reizen:

25 Juni 2011 - 10 September 2011

Azië 2011

16 Maart 2009 - 26 Juli 2009

Kaapstad

15 September 2008 - 15 Oktober 2008

Playa del Carmen

25 Mei 2008 - 28 Augustus 2008

Albufeira

30 November 2007 - 08 April 2008

Gerlos

18 September 2007 - 18 Oktober 2007

Berlijn

15 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Curacao

23 Augustus 2005 - 25 Januari 2006

Mallorca

Landen bezocht: