Potverdomme leuk hier! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu Potverdomme leuk hier! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

Potverdomme leuk hier!

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey mensen, maar weer even een kleine update!

In de tussentijd heb ik natuurlijk niet non-stop op de bank gelegen, maar is er ook het nodige gebeurd. Zo ben ik samen met Natalie vorige week woensdag op de radio geweest voor ons werk om REEF FEST te promoten. Dat zal deze zaterdag plaatsvinden en is een evenement dat we organiseren om de leraren in Banda Bou (provincie op Curacao) te leren over koralen, de zee, vissen etc. etc. Gewoon van alles wat met dat te maken heeft. Dit door middel van workshops en ook een snorkelworkshops! Dat is natuurlijk vrij leuk!
Ook zijn we ermee op tv geweest en dat wordt vanavond uitgezonden hier op Curacao. Zaterdag op het Reef Fest zelf komen ze ook filmen. We worden nog beroemd op het eiland;)

Ook heb ik kennis gemaakt met wat restaurants/cafe’s. Leuk allemaal hier. Op de foto’s zie je wel waar ik ben geweest. Kijk wederom maar weer op http://spaindra.mijnalbums.nl

Verder ben ik zaterdag uitgeweest bij Mambo aan Mambo Beach met Jos (de vriend van mn collega Natalie) en met Michel en Jeff (twee lui van de marine).

Zondag hebben we de hele dag op Mambo Beach gelegen, het bekendste en meest commerciële strand van Curacao. Wel vet leuk daar. Muziekje erbij, drankje erbij. Aan het einde van de dag zijn we de happy hours van Mambo en Wet ’n Wild ingerold. Dat zijn twee strandtenten (Wet ’n Wild iets meer discotheek) Was echt leuk allemaal. Wel klein beetje verbrand, maarja beetje aftersun en alles is weer goed dacht ik zo.

Ook wel lachen dat ik vrienden van mijn ouders bij Wet ’n Wild heb gezien. Zij wonen op Curacao en ik had een beschrijving van mn ouders gekregen en ben er gewoon heen gegaan of ze het waren…en ja hoor meteen goed. Pap en Mam voor jullie ook wel leuk..heb foto’s van ze gemaakt, die staan op de fotosite.

Verder ben ik met mn PADI bezig (duikbrefet) die verwacht ik beetje rond eind deze maand/begin volgende maand te halen. Moet wel gigantisch dik boek voor lezen, minder grappig.

En ohwja vanavond bios..World Trade Center kijken…dat lijkt me echt een te mooie film..jullie horen nog wel hoe t was..

Verder alles lekker in NL?Hoor t wel weer!!

Goed tot volgende verhaal…KUS San

  • 22 Augustus 2006 - 21:11

    Danielle:

    Hey meisje,

    Ziet er zeker chill uit! Vet relaxt dat appartementje van je en leuk dat je nu al een BE-er bent (bekende eilandbewoner);-)

    Groetjes Danielle

  • 23 Augustus 2006 - 07:55

    Marit:

    25 wasknijpers erbij vanwege een Kleine Beroemdheid..

  • 23 Augustus 2006 - 08:59

    Holland Bewoner:

    Hier is niets lekker! Behalve dan de echte hollandse aardbeien.

    Veel plezier nog.. gr Leon

  • 23 Augustus 2006 - 11:09

    Merith:

    Klinkt helemaal super misses Skoltuh! xxjes

  • 23 Augustus 2006 - 19:56

    Eline:

    Heeey Sandra, wat tof dat je het zo leuk hebt!! Ik verheug me ook al erg om die kant op te gaan. Vandaag liep ik samen met mijn vriend op het station in Arnhem en zag je toekomstige roomies zitten!! Ik d8 dat jullie alle drie al weg waren. Was dus best wel verbaast. Nu blijkt zelfs dat we maandag met zen allen in het vlkiegtuig zitten...gezellie!!! Je verhalen maken me nog nieuwschieriger, wou dat ik er ook al was. We spreken snel een x af he ;) feetsze voor vanavond.. en oja als je het leuk vind dit is mijn site sanderenelineopcuracao.waarbenjij.nu xx Tot snel!!!

  • 24 Augustus 2006 - 09:04

    Maaike:

    he meissie! leuk dat ik mee mag genieten van al jou reisverhalen!! klinkt echt super allemaal!! ga lekker genieten van alles wat je nog mee gaat maken en ik kijk uit naar je volgend bereicht!! have fun, maar gedraag je wel een btje he;) hihi

    Liefs Maaike je oud havo klasgenootje hihi

  • 24 Augustus 2006 - 09:46

    Anastasia:

    Hey meis! De foto's zien er mooi uit...lekker weer, mooie stranden en omgeving wat wil je nog meer? HIHI...super dat je zo een leuke stage hebt, beter dan de hele dag op je reet zitten! Geniet daar en ik blijf je volgen!!!! Veel groetjes vanuit koude NL :S

  • 27 Augustus 2006 - 19:13

    Jitschak:

    Hej ik heb je site van David van Pelt, hij zit in je klas. Echt tof om je verhalen te lezen. Ik ga 12 sept ook naar ut eiland en ga daar 5 maanden stage lopen. Stichting kinderoorden brakkeput, ken je dat? Noujah hou onze site in de gaten ;-) jitsendwayne.waarbe....

    Veel plezier nog!

  • 29 Augustus 2006 - 15:08

    San:

    Dank jullie voor berichtjes...over hollandse aardbeien en wasknijpers en dergelijke;)
    Jitschak ofzo, ken ik jou?Laat ff weten

    X San

  • 30 Augustus 2006 - 16:00

    Jos:

    Hey San!

    Wel apart om even op vakantie te zijn in Nederland, maar kan niet wachten om weer terug te gaan! Lukt het een beetje met de auto? En waar blijven de foto's van zondagavond? Groetjes en tot volgende week!

  • 30 Augustus 2006 - 16:42

    San:

    hahah Jos..gaat lekker met de auto..beter dan verwacht wel!Vanochtend vanaf de radio verdwaald haha.maar na 10 min. herkende ik wat..kwam goed!Hebben jullie me nog op de radio gehoord..ging goed!

    X San (ik zal ook eens ff berichtje op jou site zetten;))

  • 30 Augustus 2006 - 17:55

    Jos Tiebot:

    Wat leuk dat je mij niet kon missen en daarom maar een andere Jos als soort van plaatsvervanger hebt opgezocht Sandra! En voor de rest zal ik mij ook maar mengen in het kuddegedrag en zeggen dat het er allemaal mooi en leuk etc. etc. uitziet op de foto's!

    x Jos

  • 30 Augustus 2006 - 18:05

    San:

    WHAHA tuurlijk JOS TIEBOT:)!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2007

Over & Uit

04 Januari 2007

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

08 December 2006

Ik leef nog!

20 Oktober 2006

Huishoudelijke mededelingen!

03 Oktober 2006

POCO POCO en dergelijke
Sandra

Hoi ik ben het; Sandra Scholten zelf! XXX

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 54941

Voorgaande reizen:

25 Juni 2011 - 10 September 2011

Azië 2011

16 Maart 2009 - 26 Juli 2009

Kaapstad

15 September 2008 - 15 Oktober 2008

Playa del Carmen

25 Mei 2008 - 28 Augustus 2008

Albufeira

30 November 2007 - 08 April 2008

Gerlos

18 September 2007 - 18 Oktober 2007

Berlijn

15 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Curacao

23 Augustus 2005 - 25 Januari 2006

Mallorca

Landen bezocht: