Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 Januari 2007 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Het is alweer een tijdje geleden….het moest er toch weer eens van komen om een verhaal op de site te zetten.

Echt teveel meegemaakt. Laat ik beginnen bij het duo Marco&Corien. Zij kwamen mij half december opzoeken. We hebben echt super veel gedaan. Zo hebben we een quadtour van drie uur lang gemaakt waarbij het grootste gedeelte off-road was. Beetje sjeezen door de rotsen en de dag ervoor had het geregend, dus ook door de plassen haha! Vies dat we waren. Heb er nog wel foto’s van..zie http://www.spaindra.mijnalbums.nl ...het laatste album! Ook heb ik met hen met dolfijnen gezwommen, dat is wel echt bijzonder..ze voelen heel raar aan!!!Ook heb ik hun meegenomen naar de struisvogelfarm..maffe beesten zijn het! Verder nog een tour gedaan langs veel stranden en niet te vergeten naar Klein Curacao geweest. Dat is ook echt te mooi..een onbewoond eiland en wij daar met het groepje van de boot beetje chillen, BBQ-en en ik nog met een paar mensen duiken. Dat was ook wel weer leuk..schildpad gezien die tussen ons zwom en nog een dikke muraene van 2 meter. Ranzige aanblik, maar wel leuk!!

Kortom bedankt dat jullie er waren ik vond het echt een geweldige week!!Wel een beetje duur uitgevallen haha!Maja moet kunnen!!

Goed toen werd het kerst..was ook heel leuk dat hebben we de eerste kerstavond gevierd met zn 12-en ongeveer!!We zijn gaan BBQ-en,. Tweede kerstdag zijn we uit eten geweest met dezelfde groep bij een goed restaurant dat de Gouverneur heet. Daarna zijn we naar een TE vette vuurwerkshow geweest. Wat ging dat hard hey..niet normaal!!

Na de kerst was het tijd voor Aruba. Daar ben ik samen met mijn huisgenoten heen geweest zonder ook maar iets te boeken overigens…geen hotel en geen auto. Met een beetje geluk hadden we dat in tien minuten al geregeld en nog goedkoop ook. Toch was het risicovol haha, want we landden pas 10 uur ’s avonds, We waren echt nieuwsgierig naar dit eiland. En ja…het zit vol met Amerikanen. Niks aan..onbenullig volk! Hier ook weer drie dagen uitgeweest, maar dat was geen succes..Anderhalve man en een kameel…veel te rustig..en dat rond kerst en oud&nieuw…heel apart!! Na drie dagen was het ook wel leuk geweest, zo’n beetje alles gezien en gelukkig weer dik party-en op Curacao…want daar is het nog altijd lachen uitgaan! We hebben trouwens ook nog een kleine achtervolging gehad. Milou sneed een neger af. Die werd woedend, keerde om en achtervolgde ons, ging ons ook afsnijden en hij vond het nodig ons te laten stoppen en ergens even te praten. Daar hadden wij echter geen behoefte aan reden gewoon weer langs hem heen..oeps nog kwader…uiteindelijk heeft hij het toch maar opgegeven en is weer omgekeerd..zonde van zijn benzine, want hij moest precies de andere kant op haha!

Okey toen was het alweer 31 januari..die middag kwamen we terug van Aruba en ’s avonds was het tijd voor wat drinken in de Tropen…leuk cafe!Allemaal jongeren…beetje vuurwerk erbij. Daar vierden we de Nederlandse nieuwjaarswisseling, het was bij jullie al 12 uur…bij ons 7 uur! Om half tien onze tijd gingen we naar Mambo om daar de White-party (iedereen in het wit, spreekt voor zich) te vieren. Gerard Joling en LUV (met vieze Patty) hebben daar opgetreden..Was echt lachen, al heb ik er weinig van meegekregen haha!

Kortom was mooie tijd de laatste maand…Milou en ik hebben het geprestreerd om 11 dagen achter elkaar uit te gaan!!Ben gisteravond afgekickt met slechts een bioscoopbezoekje! Pursuit of Happyness gezien..Echt mooi…is die al uit in NL???Zodra die uit is moet je erheen gaan. Ik vind het echt een mooi verhaal!!

Lieve vriendinnetjes jullie stuur ik morgen mailtjes en ik zal een beltegoedkaart halen. Heb te weinig tijd gehad om veel van me te laten horen!!

Voor de mensen die ik nog geen prettige kerst en oud&nieuw heb gewenst. Bij deze!!Beetje laat, maarja beter laat dan nooit zeg ik altijd maar!!

Nogmaals allemaal foto’s op http://www.spaindra.mijnalbums.nl , om precies te zijn 99 foto’s..dat zijn er heel wat!!

Dikke kus San

  • 04 Januari 2007 - 09:12

    Edith:

    heej San,
    Zo te lezen nu weer toffe tijd daar!!
    Geniet er nog ff van!
    Neem je de zon wel mee als je terug komt?? haha
    -x-x- Edith

  • 04 Januari 2007 - 10:38

    Carlie!:

    He san! bij jullie gaat de tijd net ff wat sneller als bij ons geloof ik, 31 januari gevierd ;)haha sorry gemeen!
    Hey wees blij dat je op dit moment niet bij ons bent, want we gaan morgen naar Jan Smit en het is een gekkenhuis! haha
    He liefje gedraag je en tot snel!
    HHVVJ kuss

  • 04 Januari 2007 - 15:25

    M-I-L-O-U:

    Na 3 dagen van onze regelmaat afgeweken te zijn gaan we vanavond weer verder he!! Cinco heeft ons een week moeten missen dus dat wordt even inhalen!
    Tot Straksss

    kuss Milou

    P.S. Mijn geld is er ook af! 160 dollars damnn.. grrr

  • 05 Januari 2007 - 14:23

    Marjolein:

    Hej Sandra! Ooh zulke mooie foto's! Echt leuk dat je het zo naar je zin hebt! Wat een verschil jij daar in je zomerkleren en ik hier in dikke winterkleren :S Waar woon jij in curacao? Want wij willen graag op vakantie daarheen, maar waar kunnen we het beste heen gaan? Weet je toevallig iets leuks? Wanneer kom je terug? Kus Marjolein

  • 06 Januari 2007 - 19:11

    San:

    Ik zal je binnenkort even mailen erover Marjolein

    X San

  • 08 Januari 2007 - 09:56

    Lucille Werner:

    Geachte mevr. S.S. ouwe fietsendief,

    Ben blij dat je onze Dolle Stieren weer komt vergezellen binnenkort,
    WE MISSEN JE!!!
    Goed om te horen dat Patty Brard het nog steeds leuk doet ;-)

    Geniet er nog even van (GRRRRRRR)
    We zien je de 29ste!!
    Adios mi amore NWTLY

  • 11 Januari 2007 - 03:29

    EJ:

    Geniet er nog maar van! Binnenkort ga ik je vergezellen!! Ga je mee jetskieën en duiken??

    kus EJ

  • 16 Januari 2007 - 11:46

    Corien:

    Het was zeker heel erg leuk!! Zou er zo weer heen willen!! Veel plezier nog even de laatste weekjes!!
    kus

  • 18 Januari 2007 - 14:41

    Sintha:

    Heeeeei Meis,
    Fijn te horen dat je het weer goed naar je zin hebt!:)... Mensen jaloers maken lukt je nogsteeds!!;)... Aangezien ons internet het sinds nu eeeeiiiindelijk weer een beetje soort van fatsoenlijk doet ga k ja van de week wel ff een irri. vet lange mail sturen, dusss spreek je snel!! Dikke kussssssssin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Curacao

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2007

Over & Uit

04 Januari 2007

Marco&Corien, Kerst, Aruba, Oud&Nieuw

08 December 2006

Ik leef nog!

20 Oktober 2006

Huishoudelijke mededelingen!

03 Oktober 2006

POCO POCO en dergelijke
Sandra

Hoi ik ben het; Sandra Scholten zelf! XXX

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 54943

Voorgaande reizen:

25 Juni 2011 - 10 September 2011

Azië 2011

16 Maart 2009 - 26 Juli 2009

Kaapstad

15 September 2008 - 15 Oktober 2008

Playa del Carmen

25 Mei 2008 - 28 Augustus 2008

Albufeira

30 November 2007 - 08 April 2008

Gerlos

18 September 2007 - 18 Oktober 2007

Berlijn

15 Augustus 2006 - 28 Januari 2007

Curacao

23 Augustus 2005 - 25 Januari 2006

Mallorca

Landen bezocht: