Sandra gaat weer weg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu Sandra gaat weer weg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Scholten - WaarBenJij.nu

Sandra gaat weer weg!!

Door: Sandra Scholten

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen!!

Hoe is het dan?!

Voor diegenen die er nog niet geheel van op de hoogte zijn: Ik ga naar Curacao voor 5,5 maand. 15 augustus moet ik beginnen en 31 januari zal mijn laatste werkdag zijn.

Is dat mooi of niet mensen?!:D

Het is best raar, maar eigenlijk ben ik nog maar een maand in Nederland. Vanaf ongeveer half Juli ben ik namelijk alleen nog maar op vakantie en dan ben ik telkens maar paar daagjes thuis tussendoor.

Ik ga samen met Heidi meine gute freundin von schule jawohl. Je hebt dan nog niet de stage rond, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen!!!!LIJKT ME ZO!! Verder zitten er nog 2 klasgenoten van mij en Merith is ook in het geheel van de partij. Kortom dat wordt wel mooi op Curacao.

Mn stage-opdracht is ook vette shit om even populair te praten! Nee serieus, ik ben project coordinator samen met een andere stagiaire die in Juli al zal beginnen (nog geen idee wie het is btw) en we moeten samen tourtjes maken, evenemenen organiseren etc. LACHEN!Moet ook mn duikbrefet halen voor deze 2e stage(of schrijf ik dat nu even totaal verkeerd:)?)

Goed people...ik hou jullie wel weer op de hoogte en ja spaindra.waarbenjij.nu slaat nu natuurlijk nergens meer op!naja je kan niet alles hebben!

Dikke kus Sandra!

• 14 Juni 2006 - 20:04

David:

very coooool!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 15 Juni 2006 - 08:41

Iris:

Beetje jammer hoor, dat je weer weggaat. Maar ik kan gelukkig nog een maand van je genieten,haha.

Kusss

• 15 Juni 2006 - 08:45

Anke:

Eyyy Sandra,
    Wat leuk dat je het weer gaat doen.
    Ik wens je heel veel succes en ik hou je site zeker weer in de gaten.

Liefs Anke

• 15 Juni 2006 - 16:15

Franky:

koele boel skolt'n!!!!

• 15 Juni 2006 - 17:43

Anush:

Ik ben egt jaloeeerrss!!!
    :P:)...Heel veeel suc6, plzier en genietSE!!...

-xxx-

• 15 Juni 2006 - 17:58

Sandra:

Dank u lieve mensen voor de reacties!:)

Kus San

• 16 Juni 2006 - 07:15

Jonathan:

Waarom ga je niet later? Ik ga waarschijnlijk in februari ook 5,5 maand. Gaan we stappen in Punda of naar Mambo beach ;) Als je daar bent, moet je sowieso een dag naar Klein-Curacao gaan. Dat is echt de bom! Veel plezier iig.

• 16 Juni 2006 - 08:49

Edith:

Hej Sandra,
    Goh wat erg dat je een duikbrefet moet halen...
    Maar ik spreek je vast nog wel volgende week kermis Boskamp kan je nog meemaken!!

• 16 Juni 2006 - 12:02

Sandra:

Jonathan dit is heus niet grappig!Je zorgt maar dat je eerder komt, zodat we nog even een klein dansje kunnen maken!!

En Edith, ja het is behelpen he straks op Curacao:)

XXX!Thanks voor berichtjes!

• 16 Juni 2006 - 13:56

Giel:

eeey sandra klinkt allemaal heeeel goed! :D
    naja was in boode ff gezellig je weer te spreken... kort ma krachtig haha... iig veel plezier nog en we horen van je......